کد خبر : 1274423 | 20 مهر 1394 ساعت 16:50 | 21K بازدید | 7 دیدگاه

با 11 مرد تیم‌ملی بیشتر آشنا شوید

جنگجویان کی‌روش برابر ژاپن چه کسانی هستند؟

تیم‌ملی فوتبال ایران فردا در یکی از مهمترین بازی‌های تدارکاتی خود در سال‌های گذشته باید به مصاف ژاپنی برود که خیلی‌ها اعتقاد دارند این تیم دیگر سطح خود را از آسیا جدا کرده است.

جنگجویان کی‌روش برابر ژاپن چه کسانی هستند؟
به گزارش "ورزش سه"، این بهترین فرصت برای نسل جدید تیم‌ملی است که در بازی با ژاپن قدرتمند بتوانند توانایی‌های خود را نشان دهند. کی‌روش از این بازی به عنوان بهترین فرصت برای جوان‌های تیم‌ملی یاد کرده و به نظر می‌رسد بازیکنان این تیم برای برگزاری این بازی کوه انگیزه هستند.

اما کی‌روش که نشان داده همیشه به پیروزی حتی در بازی‌های تدارکاتی هم اهمیت می‌دهد احتمالا فردا با بهترین بازیکنان خود رو در روی سامورایی‌ها قرار خواهد گرفت. ترکیبی که بتوانند خط هافبک و مهاجمان سرعتی این تیم را از کار بیاندازند؛

دروازه‌بان

هر چند علیرضا حقیقی در باشگاه روبین کازان شرایط خوبی ندارد و فرصت بازی کردن به او نرسیده است اما کی‌روش نشان داده که همچنان انتخاب اولش برای دروازه‌بان این بازیکن است. هر چند او در خط دروازه علیرضا بیرانوند آماده را دارد اما بعید است در این بازی فرصت به او برسد.

خط دفاع همیشگی

کی‌روش از بعد از بازی با ازبکستان در انتخابی جام‌جهانی 2014 از زوج پژمان منتظری و سیدجلال حسینی در خط دفاع خود استفاده کرده است، به جز جام‌ملت‌ها که منتظری مصدوم شد و جای خود را در خط دفاع به مرتضی پورعلی‌گنجی داد. کی‌روش در این مدت همیشه نشان داده که وریا غفوری را برای پست دفاع راست به خسرو حیدری و رامین رضائیان ترجیح می‌دهد و خیلی بعید است کسی جای او در ترکیب ثابت تیم‌ملی باشد. اگر اتفاق خاصی نیفتد احسان حاج‌صفی هم در پست دفاع چپ به میدان خواهد رفت.

خط هافبک

هر چند امید ابراهیمی در بازی با عمان روز پراشتباهی را سپری کرد اما با این حال به احتمال فراوان او در کنار آندو تیموریان زوج هافبک دفاعی تیم‌ملی را تشکیل خواهد داد. در این بین اشکان دژاگه احتمال در پست هافبک طراح بازی خواهد کرد و مهدی طارمی و وحید امیری هم دو هافبک چپ و راست تیم‌ملی هستند.

تک مهاجم

سردار آزمون که اتفاقا در تمرین روز گذشته تیم‌ملی با مصدومیت جزیی روبه‌رو شده بود، به احتمال فراوان فردا تک مهاجم تیم‌ملی خواهد بود و وحید امیری، اشکان دژاگه و مهدی طارمی او را از پشت حمایت خواهند کرد.

ترکیب احتمالی تیم‌ملی برابر ژاپن به شرح زیر است:

علیرضا حقیقی، احسان حاج‌صفی، سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، امید ابراهیمی، آندرانیک تیموریان، اشکان دژاگه، وحید امیری، مهدی طارمی و سردار آزمون

دیدگاه‌ها